Naudojantis John Deere Connected Support™ teikiama mašinos prijungimo paslauga, naudojami novatoriški įrankiai, o įgaliotasis atstovas pasiruošęs nuolat suteikti pagalbą, todėl savo mašina bet kuriuo metų laiku galite dirbti didžiausiu našumu ir be papildomų prastovų. Viskas, ko reikia, kad galėtumėte naudotis John Deere Connected Support™ pranašumais, yra JDLink™ modemas. Naudokite mūsų JDLink™ modemą, kad greitai ir lengvai prijungtumėte savo John Deere ar kitą mašiną. Turime savaiminio diegimo technologijas arba prieinamus visiškai integruotus modemus – norėdami gauti daugiau informacijos apie tai, kuris modelis jums tinkamiausias, kreipkitės į pardavimo atstovą.
John Deere Connected Support™ apjungia mašinos prijungimo paslaugą, naudojamus novatoriškus įrankius, o įgaliotasis atstovas pasiruošęs nuolat suteikti pagalbą, todėl su savo mašina galite dirbti didžiausiu galimu našumu.
John Deere Connected Support™ padeda išnaudoti galimą mašinos produktyvumą, pailgina darbo laiką ir sumažina eksploatavimo išlaidas. Jis pagrįstas pažangiomis technologijomis, pvz., Expert Alerts, Machine Dashboard, perspėjimais apie techninę priežiūrą, nuotolinio ekrano prieiga ir Service ADVISOR™ Remote. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte išsamią informaciją, kaip visa tai veikia.
Machine Dashboard yra naujausias nuotolinės diagnostikos ir palaikymo įrankis, sukurtas John Deere. Naudojant pažangias mašinų analizės sistemas, duomenys yra nuolat siunčiami mūsų specialistams, kad būtų galima greitai identifikuoti mašinas, kurioms reikalinga techninė pagalba.
Nuotolinio ekrano prieiga leidžia prekybos atstovui nuotoliniu būdu matyti tai, ką matote jūs arba jūsų operatorius, kad suprastų visas su darbu susijusias problemas, su kuriomis galite susidurti. Su jūsų sutikimu technikai gali nuotoliniu būdu prisijungti prie ekrano jūsų kabinoje, kad galėtų realiuoju laiku keisti mašinos parametrus ir pašalinti gedimus, problemas.
Jūsų John Deere prekybos atstovas organizuoja reikiamą techninę priežiūrą už jus, kad jūsų mašina būtų prižiūrėta laiku, pagal numatytus John Deere intervalus ir visuomet paruošta darbui.
Su Expert Alerts John Deere atstovas gali padėti jums gerokai pailginti darbo laiką ir padidinti mašinos našumą. Uptime Expert Alerts pranešimai leidžia jūsų John Deere pardavimo atstovui aptikti ir išspręsti galimas mašinos problemas, kol jos nesukelia problemų. Mūsų Performance Expert Alerts laiku pateikia įžvalgas apie jūsų mašinų našumą ir paaiškina, kaip pasiekti didžiausią mašinos našumą.
Service Advisor Remote
Su Service ADVISOR Remote prekybos atstovas gali nuotoliniu būdu analizuoti diagnostinius gedimų kodus (DTC) realiuoju laiku, kad atskirtų galimas mašinos problemas. Bet tai dar ne viskas, Service ADVISOR Remote taip pat gali atlikti nuotolinius programinės įrangos atnaujinimus ir netgi atlikti mašinos jutiklių ar kitus kalibravimus.
Kitos John Deere paslaugos
Nesvarbu, ar John Deere ekspertai suteikia papildomą garantiją, ar atlieka reguliarią techninę priežiūrą: Be Conntected Support™ jūsų John Deere mašinoms siūlomų parinkčių, mes taip pat siūlome daugybę kitų paslaugų, kad jūsų mašinos veiktų kuo efektyviau.
Laiku atliekamas patikrinimas gali sutaupyti daug pinigų. Po sunkaus darbo sezono jūsų mašiną reikia patikrinti, kad ji būtų paruošta dirbti kitą sezoną. Mūsų ekspertai atlieka patikrinimus, kad įsitikintų, jog kiekviena dalis yra paruošta veikti sklandžiai. 70 taškų diagnostika apima viską, kad mašina ateinantį sezoną dirbtų saugiai.
Senesnėms nei septynerių metų John Deere mašinoms pasirinkite Expert Check 7+. Gaukite išsamią ataskaitą su remonto rekomendacijomis naudodami originalias John Deere, REMAN arba John Deere dalių alternatyvas, palaikančias našumą ir mažinančias išlaidas.
John Deere šalia jūsų. Mūsų profesionali pagalbos komanda visada mielai padės jums ir jūsų verslui. Pasinaudokite mūsų paieška, kad rastumėte artimiausią atstovybę ir susisiektumėte.