Connected SupportŽemės ūkio valdymo sprendimai (AMS)

  • Mažiau prastovų, daugiau laiko lauke
  • Kai būna problema, greičiau randamas jos šaltinis ir galima ją pataisyti
  • Randami probleminiai taškai prieš jiems dar sukeliant žalos
  • Nuotolinė pagalba bus suteikta jums patogiu metu, kai pirmą kartą keičiate nustatymus ir kai optimizuojate mašinų ir padargų darbą

Išnaudokite galimybę sumažinti prastovas

Kiekvieną darbo dieną pradėkite žinodami, kad jumis ir jūsų technika nuotoliniu būdu pasirūpins apmokyti ir daug patirties turintys specialistai.

John Deere atstovybių specialistai turi kelis unikalius ir itin pažangius nuotolinei pagalbai teikti skirtus įrankius, kurie padės jums kartu optimizuoti technikos darbą ir sumažinti prastovų skaičių. Daugumoje mūsų mašinų yra dar gamykloje be jokio papildomo mokesčio įrengtas JDLink terminalas su penkerių metų licencija, leidžiančia naudoti kitame puslapyje aprašytus įrankius. Norėdami pradėti naudotis FarmSight paslaugomis, pasikonsultuokite su savo atstovybe, kad padėtų išrinkti jums tinkamiausią susitarimą, ir suteikite jiems leidimą dirbti nuotoliniu būdu.

Nuotolinė ekrano prieiga

Nuotolinio ekrano prieiga leis atstovui prisijungti prie jūsų kabinoje esančio valdymo monitoriaus ir padės jums susitvarkyti su nustatymais, našumo optimizavimu arba agregato trikdžių šalinimu ir net ISOBUS turinčiais padargais. Nereikės laukti mūsų, atvykstančių prie technikos, – pasinaudosite nuotoline konsultacija be jokių papildomų kelionės išlaidų.

„Service Advisor“ nuotolinė diagnostika

Nuotolinė „Service Advisor“ pagalba leis jūsų atstovui patvirtinti ir užtikrinti naujausius programinės įrangos atnaujinimus, prireikus matyti diagnostinių trikdžių kodų rodmenis arba atlikti įvairius įrašymus, kad pradinė diagnostika būtų daug greitesnė ir efektyvesnė sąnaudų atžvilgiu nei apsilankymai lauke.

„Expert Alerts“

„Expert Alerts“ yra naujausias, unikalus sistemos patobulinimas, pagrįstas programinės įrangos algoritmais, kurie gali numatyti tam tikras būsimas problemas dar prieš joms padarant neigiamą įtaką arba papildomą žalą. Su automatiškai kuriama diagnostine ir taisymų informacija, priežiūros centro technikai gali reaguoti greičiau, o prastovos pastebimai sumažinamos.

Mašinos būklės stebėjimas

Mūsų technikos prietaisų skydeliai realiuoju laiku atstovui rodo potencialių problemų kodus. Dėl to specialistai greičiau nei bet kada nuotoliniu būdu gali sureaguoti ir suteikti pagalbą jums sprendžiant problemą.