Job ManagementŽemės ūkio valdymo sprendimai (AMS)

  • Planuosite savo darbus našiai, sutaupysite laiko ir sąnaudų
  • Sumažinsite nesusikalbėjimų skaičių ir užtikrinsite tinkamą darbų vykdymą
  • Dėl patikimo apsikeitimo informacija patirsite mažiau streso

Susiekite su kita

Su MyJobConnect geriau koordinuosite savo darbuotojus ir padidinsite verslo našumą sumažindami klaidų skaičių. Į MyJobConnect įeina dvi programėlės jūsų išmaniajam įrenginiui: MyJobsManager ir MyJobs. Duomenis užpildysite, sinchronizuosite ir naują darbą savo operacijų paskyroje planuosite keliais mygtukų paspaudimais ir užtikrinsite, kad duomenys būtų pastovūs bei atnaujinti. 

Viso ūkio valdymas

Su MyJobsManager galite iš anksto planuoti užduotis skaitmenine forma intuityviame kalendoriaus lange. Jei tvarkaraštis pasikeičia, galite tiesiog nutempti visą darbo informaciją į naują datą. Prietaisų skydelyje matysite kasdienių operacijų suvestinę, tad galėsite lengvai stebėti darbo eigą ir greitai rasti stringančius darbus, kuriems reikia ypatingo dėmesio.

Programėlė MyJobs suteikia jūsų operatoriams specialią darbų, kuriuos reikia atlikti tinkama tvarka, apžvalgą. Visa reikalinga informacija visada po ranka, o ne gausybėje atskirų lapų. Tai padeda sumažinti tolimesnių skambučių poreikį ir klaidų, atsirandančių dėl nesusikalbėjimo, skaičių. Darbui pasibaigus ataskaitą sukursite keliais mygtukų paspaudimais. Kadangi visi duomenys operacijų centre išsaugomi realiuoju laiku, galite sukurti darbo ataskaitos santrauką ir apdoroti duomenis toliau sąskaitoms išrašyti.